بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

در این وبلاگ به معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری در شرکت بیمه پاسارگاد در قالب بیمه عمر زنان خانه دار،بیمه تامین آتیه فرزندان، بیمه مکمل بازنشستگی می پردازیم

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

در این وبلاگ به معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری در شرکت بیمه پاسارگاد در قالب بیمه عمر زنان خانه دار،بیمه تامین آتیه فرزندان، بیمه مکمل بازنشستگی می پردازیم

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ

چرا زنان خانه دار به بیمه نامه عمر نیاز دارند؟

🔴طرح بیمه آتیه زنان خانه دار پاسخی است به نیاز واقعی زنان برای برخورداری از تامین مالی و دریافت مستمری در دوران بازنشستگی ...
یکی از مهمترین دغدغه های زنان به عنوان اصلی ترین رکن هر خانواده نگرانی از تامین نیازهای مادی آنان در آینده می باشد. شرکت های بیمه همواره در تلاش بودند تا با طراحی بیمه نامه ای به عنوان بیمه مستمری زنان خانه دار نیازهای این قشر از اجتماع را پوشش داده و پس اندازی برای آتیه و آینده آنان ایجاد نمایند.

🔵بانوان خانه دار باید به فکر تامین آتیه و پس اندازی مطمئن برای خود باشند.دختران امروز و مادران فردا باید به آتیه خود اهمیت ویژه ای بدهند. با نگاهی اجمالی به وضعیت جامعه و بررسی نیاز این قشر می توان دریافت ایجاد یک پس انداز برای آینده این عزیران یک امر مهم و حیاتی خواهد بود.

⚫️در میان انواع مختلف حساب و پس اندازها، بیمه آتیه زنان خانه دار دارای قابلیت ویژه و منحصر به فردی می باشد، چرا که علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه، ماهیت تشکیل سرمایه و پس انداز را نیز دارد، که این سرمایه و پس اندازمی تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، بازنشستگی، مستمری و ... مورد استفاده قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۸:۰۴
محمد باقری
دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ب.ظ

گروه مالی پاسارگاد شامل چه شرکت هایی می باشد؟

لیست شرکت های اصلی و عضو گروه مالی پاسارگاد

 

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد بموجب مجوز ۲۸۴۹/ه مورخ 22/6/1384 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه ۳۵۰۰ میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم ۲۰۰۰ میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و ۱۵۰۰ میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله ۳۴۰۰۰ نفر خریداری شده است.

بانک پاسارگاد

 

پارس آریان

در ابتدا شرکت سرمایه گذاری پارس آریان (سهامی عام) به عنوان شرکت مادر تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری و تامین مالی در تیر ماه ۱۳۸۴ با خرید ۱۰۰ درصد سهام یک شرکت سرمایه گذاری توسط موسسین بانک پاسارگاد فعالیت خود را آغاز نمود.

پارس آریان

 

بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) یکی از نخستین شرکت های بیمه خصوصی کشور، به منظور عرضه خدمات بیمه ای در سطح استاندارهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی توسط گروه مالی پاسارگاد تاسیس شد .

 

 

 

پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکت های خانواده اقتصادی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک به عاملیت از سوی بانک پاسارگاد در تاریخ 30/11/84 به ثبت رسیده است.

پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد

 

فناپ

شرکت فناپ در واقع مرجع فنی بانک و شرکت سرمایه‌گذاری در زمینه ICT می‌باشد. واحدICT بانک کلیه پروژه‌های خود در زمینهICT را که در نظر دارد با بخشی خارج از بانک به اجرا برساند، از طریق این شرکت انجام خواهد داد.

فناپ

 

ارزش آفرینان پاسارگاد

شرکت سرمایه گذاری بانک پاسارگاد به صورت سهامی عام در تاریخ ۲۰/۱۰/۸۴ به شماره ۲۶۳۶۹۹ در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران ثبت گردید و نام این شرکت از سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در تاریخ ۰۹/۰۹/۸۸ به شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد (سهامی عام) تغییر پیدا کرد. سرمایه شرکت در حال حاضر ۱۰۰۰ میلیارد ریال است .

 

سایر اعضاء گروه مالی پاسارگاد
شرکت خدمات مالی و سرمایه گذاری بانک پاسارگاد
شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد
شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد
شرکت لیزینگ پاسارگاد
لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات بانک پاسارگاد
مدبران ساخت آریان
شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران
شرکت توسعه انبوه سازی پاسارگاد
شرکت سامان ساخت آریان
شرکت خدمات پشتیبان پاسارگاد آریان
تامین آتیه کارکنان گروه مالی پاسارگاد
گسترش انرژی پاسارگاد
هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه
شرکت توسعه تجارت اندیشه نگر پاسارگاد
تدبیرگران پاسارگاد
مدیریت بازرگانی آینده نگر پاسارگاد
شرکت ساختمان شهرسازی هشتم
شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد
شرکت گسترش بازرگانی بین المللی گروه پاسارگاد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۸
محمد باقری

✅یکی از سوالاتی که مشتریان ازبنده میپرسند خصوصا مشتریانی که قصد خرید بیمه نامه عمر و تأمین آتیه رو دارند اینست که از کجا بدانیم که بیمه پاسارگاد هم مثل بیمه توسعه چند سال آینده ورشکست نشود❗️❗️❗️❗️

جواب سوال مشتریان:

از سال ١٣١٤ که بیمه وارد کشورمان شد و فعالیت خود را شروع کرد تاکنون هیچ شرکت بیمه ای ورشکست نشده است.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی هر سال قدرت توانگری شرکت های بیمه رو بررسی کرده و به بعضی شرکتها که قدرت توانگری پایینی داشته باشد  در یک بازه زمانی مشخص اجازه ادامه فعالیت نمیدهد و مشتریانش رو به شرکت بیمه دیگری با قدرت توانگری بالا ارجاع داده تا پاسخگوی  تعهدات آنها
باشد.

بیمه ی توسعه هم به دلیل عدم پرداخت یک سری تعهدات خود در قبال مشتریان در یک بازه زمانی از طرف بیمه ی مرکزی در بعضی شاخه های بیمه ای ممنوع الفعالیت شد نه ورشکسته!!
بیمه ی ایران هم به دستور بیمه ی مرکزی کلیه خسارات رو به ضرر دیدگان پرداخت کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۴
محمد باقری

محمد فیروزی

محمد فیروزی

محل فعالیت : استان بوشهر - شهرستان دشتستان - شهرهای برازجان ، دهقائد و حومه

 شماره تماس : 09917420916

آدرس دفتر : بوشهر -برازجان- خیابان سازمانی - مجتمع تجاری الغدیر -پلاک 20 - بیمه پاسارگاد

 

 

 

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۲:۳۱
محمد باقری

منصور بهزادی نژاد

منصور بهزادی نژاد

محل فعالیت : استان بوشهر ، شهرستان دشتستان ، برازجان ، روستای زیارت

شماره همراه :09173733757

آدرس دفتر : بوشهر -برازجان- خیابان سازمانی - مجتمع تجارذی الغدیر -پلاک 20 - بیمه پاسارگاد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۸:۴۵
محمد باقری

برای شروع قرارداد بیمه نامه عمر و تامین آتیه اولین پرداخت شما به صورت فیش واریزی یا پرداخت اینترنتی به حساب های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد دربانک های زیر می باشد.

 
شماره شبا حساب بانک پاسارگاد IR710570022581000481111002
شماره شبا حساب بانک ملت IR420120000000004722356264
 
ورود به اینترنت بانک ورود به اینترنت بانک  

بعد از اولین پرداخت شما و صدور بیمه نامه، پرداخت بقیه اقساط با دفترچه صادر شده در بانک پاسارگاد ، تجارت یا کشاورزی قابل
پرداخت می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۸:۲۱
محمد باقری

خدمات گردشگری ویژه بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور قدردانی از حسن اعتماد شما عزیزان، خدمات رفاهی متنوعی را برای بیمه گذاران خود تدارک دیده است. ازجمله این خدمات، خدمات گردشگری ویژه دارندگان بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می باشد.

این خدمات با همکاری دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مهرآیین که از دفاتر معتبر و خوشنام در عرصه خدمات گردشگری داخلی و بین المللی می باشد، ارایه می گردد.
امید است با لطف پروردگار در این خدمت جدید بتوانیم خاطرات بیادماندنی و لذت بخشی را برای شما عزیزان فراهم آوریم. انتخاب تورمسافرتی، هتل ایده آل و پرواز خوب با هزینه مناسب، بخشی از دغدغه هایی است که افراد قبل از سفر با آن روبه رو هستند. آشناترین گزینه برای افراد، جست و جو از آشنایان یا سرزدن به یک آژانس نزدیک محل سکونتشان است. آیا برای شما پیش آمده پس از اتمام این برنامه ریزی ها برای سفر و اختصاص هزینه های هنگفت از انتخابتان پشیمان شده باشید؟ آیا مقصدی را انتخاب کرده اما به دلیل کمبود بودجه، منصرف شده و مجبور به انتخاب مقصد دیگری شده اید؟ با پیوستن به جمع کثیر بیمه گذاران بیمه پاسارگاد و دریافت کارت های باشگاه همسفران مهرآیین به تمامی این مشکلات خاتمه داده و از امتیازات این بیمه بهره مند گردید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۹ ، ۱۳:۲۰
محمد باقری

مهلت پرداخت دیه از زمان وقوع جنایت و یا حادثه به ترتیب زیر است مگر اینکه به نحو دیگری تراضی شده باشد :

1 – در جرائم عمدی موجب دیه ، مهلت پرداخت دیه ظرف مدت یک سال قمری است .

2 – درجرائم شبه عمد مهلت پرداخت دیه ، ظرف مدت دو سال قمری است و پرداخت کننده باید هر سال نصف آن را پرداخت نماید .

3 – در جرائم خطای محض مهلت پرداخت دیه ، ظرف مدت سه سال قمری است و پرداخت کننده باید هر سال یک سوم دیه را پرداخت نماید .

هرگاه پرداخت کننده در بین مهلت های مقرر نسبت به پرداخت تمام و یا قسمتی از دیه اقدام نماید ، محکوم له مکلف به قبول آن است .

در صورتی که پرداخت کننده بخواهد هریک از انواع دیه را پرداخت نماید و یا پرداخت دیه به صورت اقساطی باشد معیار ، قیمت زمان پرداخت است مگر آنکه به یک مبلغ قطعی توافق شده باشد .

در مواردی که بین مرتکب جنایت عمدی و اولیاء دم یا مجنی علیه بر گرفتن دیه توافق شود ولیکن مهلت پرداخت آن مشخص نگردد ، دیه باید ظرف مدت یک سال از حین تراضی پرداخت گردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۵
محمد باقری

در بیمه نامه های عمر ؛ هر گاه بیمه‌گذار از پرداخت اقساط بعدی خودداری نماید بیمه‌نامه با رعایت نرخ‌های مقرر و بدون احتساب کارمزد، تبدیل به بیمه‌نامه با سرمایه مخفف خواهد شد.

 

در صورت مخفف شدن بیمه نامه، پوشش ها وشرایط آن فسخ نمی شود بلکه تنها تغییر می یابد به عبارت دیگر وقتی بیمه گذار نخواهد یا نتواند به پرداخت حق بیمه ادامه دهد ودر عین حال مایل نباشد به قرارداد خود پایان بخشد از بیمه گر تقاضای میکند قراردادش مخفف شود.

 

بنابراین در صورت تحقق ریسک های مورد نظر در خلال یا در انتهای مدت بیمه، سرمایه یا اندوخته مخفف شده را دریافت می کند.

 

لازم به ذکر است این موضوع بعد از 6 ماه از آغاز بیمه نامه صورت می پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۹:۵۷
محمد باقری

3تایی

 

این قانون می‌گوید استقلال مالی سه پایه دارد: پس‌انداز، بیمه و سرمایه‌گذاری. یکی از مسئولیت‌های مهمی که نسبت به خود و افراد تحت تکفّلتان دارید، این است که به تدریج دور خودتان یک دژ مالی بسازید. وظیفۀ شما این است که این دژ را بسازید و در آن بمانید تا از نا‌امنی‌های مالی که اکثر مردم تجربه می‌کنند، در امان باشید. برای رسیدن به این هدف باید نسبت درستی از دارایی‌هایتان را در هر کدام از این سه بخش نگه دارید: پس‌انداز، بیمه و سرمایه‌گذاری.

 

اولین نتیجۀ قانون سه‌تایی می‌گوید: «برای امنیت کامل در برابر مسائل غیرمنتظره، لازم است پس‌انداز نقد‌شدنی معادل مخارج عادی دو تا شش ماه را داشته باشید.»

 

اولین هدف مالیتان باید این باشد که به اندازه‌ای پول پس‌انداز کنید که اگر تا شش ماه هم منبع درآمدتان را از دست دادید، باز هم پول کافی داشته باشید که زندگی‌تان بگذرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۹:۵۴
محمد باقری