بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

در این وبلاگ به معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری در شرکت بیمه پاسارگاد در قالب بیمه عمر زنان خانه دار،بیمه تامین آتیه فرزندان، بیمه مکمل بازنشستگی می پردازیم

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

در این وبلاگ به معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری در شرکت بیمه پاسارگاد در قالب بیمه عمر زنان خانه دار،بیمه تامین آتیه فرزندان، بیمه مکمل بازنشستگی می پردازیم

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

معرفی نمایندگان برتر استان بوشهر

آقای مجید زنگنه

شماره همراه ؛ 09179613952

محل فعالیت : استان بوشهر ، شهر برازجان ، روستای عیسوند

@majid_zangeneh69

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۳۵
محمد باقری

 

 

انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و حوادث راننده به مالکان وسایل نقلیه
 
تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث راننده متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و مالک می تواند بعد از انتقال خودرو، تخفیفات خود را به وسیله نقلیه دیگری از همان نوع منتقل کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران، مالکین وسایل نقلیه موتوری زمینی می توانند سابقه تخفیف عدم خسارت بیمه نامه های شخص ثالث و حوادث راننده را به وسیله نقلیه دیگر از همان نوع ( مثلا سواری به سواری) که متعلق به خود، همسر، والدین و یا اولاد بلاواسطه آنها باشد، انتقال دهند.
 بنابراین فارغ از اینکه خودروی جدید صفر کیلومتر است یا کارکرده، حق بیمه خودروی جدید مالک وسیله نقلیه، مطابق بند (ت) ماده ٨ آیین نامه اجرایی موضوع تبصره ماده ٦ قانون بیمه شخص ثالث‌ با احتساب تخفیفات عدم خسارت انتقالی محاسبه خواهد شد.
بر این اساس تخفیفات مالک، همزمان با انتقال مالکیت یا هر زمان پس از آن قابل انتقال است و در صورت در دسترس نبودن انتقال گیرنده (اعم از وسیله نقلیه مالک، همسر، والدین و یا اولاد بلاواسطه وی)، این تخفیفات برای مدت نامحدود در سوابق بیمه گر مربوطه و بیمه مرکزی نگهداری خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۲۰
محمد باقری
يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۱۹ ب.ظ

نرخ دیه در سال 1400 به چه میزان می باشد ؟

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: برای سال آینده نرخ دیه قتل غیر عمد فرد مسلمان ۴۸۰ میلیون تومان تعیین شد و این نرخ از اول فروردین ۱۴۰۰ لازم الاجراست. به‌این ترتیب و با توجه به تغلیظ دیه به میزان یک‌سوم در ماه‌های حرام (محرم، ذی القعده، ذی الحجه و رجب) میزان دیه در ماه‌های حرام ۶۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

این درحالی است که نرخ دیه در سال ۱۳۹۹ در ماه‌های عادی ۳۳۰ و در ماه‌های حرام ۴۴۰ میلیون تومان بود.

قوه قضاییه اسفند هر سال نرخ دیه را برای سال بعد مشخص می‌کندتا بر مبنای آن، حق بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی تعیین شود؛ تعیین نرخ دیه در قوه قضائیه و ابلاغ نهایی آن توسط قاضی‌القضات، از جمله تصمیمات مهم اجتماعی و اقتصادی کشور است که در واپسین روزهای هر سال انجام می‌شود و بر مبنای آن حق بیمه شخص ثالث تعیین می‌گردد. کلیدواژه این اقدام قوه قضائیه، «احقاق حقوم عامه» است که بر مبنای آن، هرگونه حق‌کشی، اضرار به مال غیر و توقف در امر خدمت‌رسانی را از پاشنه آشیل‌های جدی این نهاد مهم تعریف می‌کند.

حال شرکتهای بیمه منتظر تعیین نرخ دیه هستند تا بر مبنای آن، خدمات خود در حوزه صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث را تنظیم کنند؛ اما در این میان، آنچه مسلم است بین ضریب کسانی که حق بیمه شخص ثالث را با هدف خریداری پوشش حوادث به شرکت‌های بیمه می‌پردازند، با آنانی که از مزایای این بیمه‌نامه بهره می‌برند، تفاوت معناداری وجود دارد و طبیعی است که هر چقدر میزان دیه اعلام شده بالاتر باشد، در عدد حق بیمه ابلاغی، اثر مستقیم بر جا خواهد گذاشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۱۹
محمد باقری

 

معرفی نمایندگان برتر بیمه پاسارگاد استان بوشهر

غلامرضا راهداری

کد نمایندگی : ۹۲۲۰۰

محل فعالیت استان بوشهر شهرستان دشتستان روستای راهدار

شماره همراه :09171779215

پیج : @rah.1356

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۰ ، ۱۹:۴۷
محمد باقری